PRG

Konkurs z wiedzy o PRG

Na blogu jak zwykle zamuła, wiadomo zima i ciężko o ogarniecie czegokolwiek, postanowiłem zorganizować konkurs - jak w tytule z wiedzy o prg. Ogólnie rzecz biorąc sprawa wygląda następująco:
Najpierw pobieracie sobie ten o to PLICZEK . Potem odpowiadacie na pytania w nim zawarte, wysyłając już odpowiedzi na mejla (bez żadnych pliczków) . Dodatkowo każdy odpowiadający na końcu musi napisać dlaczego chciałby wygrać (to na wypadek wielu poprawnych zgłoszeń). Można tam napisać cokolwiek, oryginalność też jest nagradzana. Mój mejl to: dzeksondzeksondzekson@gmail.com Moim zdaniem warto bo do wygrania jest szereg różnych nagród (w zależności od ilości zgłoszeń mogą być miejsca 1,2,3 ale i również jedno wygrane) - niespodzianek. Co do samego konkursu to nie ukrywam że ma on na celu przypomnienie sobie tego co było na blogu do tej pory żeby jakoś walczyć z zamułą, ale i też wymaga trochę znajomości nas, nie tylko z internetu. Co do terminu konkursu to umówmy się tak: daje miesiąc od 15.02 (czyli końca ferii, żeby każdy miał równe szanse) . Po terminie zgłoszeń nie przyjmuje. Pozdrawiam

PS Nie ukrywam że konkurs przygotowałem sam, więc pytania/spostrzeżenia/komentarze/błędy mile widziane. Zgłoszenia są anonimowe, ze zwycięzcami skontaktuje się mejlowo...

29 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ooo... chłopaki widze ze wam niezły FEJM wjechał, już nawet robicie konkursy. Czy w nagrode bedzie mozna zrobic sobie z wami zdjecia ?! Od zawsze marzyłem żeby takie mieć na biurku. W koncu tacy napierdalacze powinni sie udzielać medialnie. To jest marketing, bo przecież jak sie juz umie kickflipa czy np. fakie olie to jest sie gwiazdą. A napewno mozna z siebie zrobić gwiazde. P.S źle merytorycznie skonstruowałeś pytania w ankiecie.

Tomasz Baran

Anonimowy pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=d_qwgkw7QvU

pamiętajcię ,żeby nie słuchać 50 centa :)

Anonimowy pisze...

ja pierdole...

Unknown pisze...

co ty masz kurwa we łbie?

dzekson pisze...

Szanowny Panie Tomaszu Baranie
Jest mi nad wyraz przykro, że nie przypadł do gustu Panu konkurs, który zorganizowaliśmy na tym blogu.
Co do udzielania wywiadów, nasza firma posiada rzecznika oraz menadżera z którymi powinien się Pan kontaktować w kwestii ewentualnych sporów i pytań. Pozdrawiam

PS hahaha nie ogarniam jak można się tak bardzo spiąć, zdajesz sobie sprawę z tego że mam z Ciebie potworną bekę?

Anonimowy pisze...

napisz chociaz co jest do wygrania bo nie wiem czy rozwiazywac czy nie.
btw. troche żal z tym konkursem faktycznie, bo kogo wlasciwie obchodzi jakis pożal sie Boże tim pe-er-gie?

Anonimowy pisze...

i jak tak czytam te pytania to sie zastanawiam: brałes cos jak to pisales, czy po prostu masz tak w bani?

dzekson pisze...

nie napisze chociaz :)

Anonimowy pisze...

no to powiedz po kiego chuja mam poswiecac swoj cenny czas i brac udzial w twoim konkursie skoro nawet nie chcesz powiedziec co mozna wygrac? koszulke prg? nie dziekuje, moze po domu bym chodzil jakbym zadnej czystej juz nie mial. pamiatkowe zdjecie z dzeksonem? sory, nie jestes moim idolem. fingreboarda? mam juz jednego. zastanawiam sie jakie jeszcze mogly by byc nagrody, ale jakos nic mi nie przychodzi do glowy. nie traktuj tego jako hejtowania, to po prostu krytyka, choc swoja droga troche mnie wkurzacie, wiekszosc z was umie moze 5 trickow na krzyz a udajecie prosów. moim zdaniem najwazniejsze byc prosem dla samego siebie, bo drażni mnie jak ktos robi krzywe nollie czy flipa z 4 i ma sie za... no własnie, np bożyszcze nastolatek czy rapera w zimowej czapce w lecie. ale nawet gdybyscie nie wiem jak dobrze nie jezdzili to i tak mnie swoim zachowaniem niektorzy z was (tak,m.in. ty) denerwuja. swoja droga, tez co to za niby zgrana ekipa, skoro czasami z ciekawosci odwiedzajac waszego bloga, w zyciu nie widzialem na zadnym filmiku niektorych osob? jest was niby z dziesieciu, a pojawia sie 4 moze 5 osob? chuj mi do tego, napiszesz, ale pytam sie po prostu z czystej ciekawosci. moze nagrywajcie cos z tymi osobami ktore wlasciwie na tym blogu nie wystepuja, a co najwyzej o nich mowicie? moze prezentuja lepszy poziom? sram na tego waszego zjebanego bloga, ale na desce kazdemu z was zycze progresu i max frajdy, bo to jest najwazniejsze a nie nieudolne prowadzenie strony i obnoszenie sie tym ze jest sie w jakims timie. tyle ode mnie, jezdzijcie se teraz po mnie ile chcecie elo

Tomasz Baran pisze...

To dobrze, ja od przeczytania tego postu bede mial z ciebie beke do konca zycia.

Anonimowy pisze...

Ja po przeczytaniu tego postu bede mial z ciebie beke do konca zycia.

Tomasz Baran

marekk pisze...

tylko sie nie pozabijajcie przez komentarze..

Unknown pisze...

hahahaahahahahahhahahahahhahhshahsdhasdjalfahulefhaufhawuehfaeuwfghaughuweghuaweghauweghweugnbuawetgoweuauenheguianguweng!

dobrą spine macie. Czy gdzieś tam napisane, jest "Tematem pytań jest kto zrobił super ekstra wyjebanego trika i się z tym obnosi" ? Widzę, że przez coś takiego niezłe brudy na wiesz wychodzą. Ja uważam, że to dobry pomysł, troszkę inny, się wyróżnia, i nie ma na celu pytań o to co kto robi, ale pytania raczej na bekę. Bloga oni robią dla siebie, nie dla Ciebie czy innych typów którzy spinają dupę przez blog, a normalnie jest troszkę inaczej. Jeśli chcesz tu wchodzić to wchodź, ale nie komentuj, bo najpierw wymagamy czegoś od siebie, potem od innych.

Anonimowy pisze...

Lamusów trzeba gnać i sprawa jest zamknięta!
Lange

marekk pisze...

no to zjeżdżaj ;)

usz pisze...

Przeczytajcie sobie wszyscy opis idei bloga bo tam jest wszystko zawarte. Nie każdy z nas umie dobrze jeździć i żaden z nas nie udaję na siłę lepszego niż jest. Jeździmy dla siebie i robimy bloga dla siebie, bo sprawia nam to frajdę, a jeśli inicjatywa wam się jakaś nie podoba to rozumiemy to i ok nie ma problemu ważne że my się tym jaramy. Jak kogoś nie obchodzimy to oszczędźcie klawiatury chociaż i nie wchodźcie na tą stronę, zajarajcie się wawerami czy idosk8 bo tam macie jazdę na poziomie, a my dalej bedziemy robić to co lubimy. Łatwo kozaczyć, gorzej z tym żeby coś dać od siebie . Propsuję was za to że nie wywiązała się z tego głupia afera, propsuję. A tak w ogóle, chłopaky to kiedy do idziem bc przykozaczyć? :*

usz pisze...

AFERA

Unknown pisze...

GRUBA AFERA ja bym na waszym miejscu do bc nie lazł

Anonimowy pisze...

bede wchodzil i komentowal kiedy bede chcial i jakis mały frajer mi tego nie zabroni, pisze jak ja was widze i sram na to czy wam sie to podoba czy nie wiec japa

Unknown pisze...

Lepiej zeby PRG nie wbijało do bc, bo tam pewnie już z ustawką czekają.
Na tym blogasku zawsze dobre AFERY wjeżdżają! :>

Anonimowy pisze...

kurwa zal dupsko sciska. tomek baran sie kurwa rzuca ze im wpierdoli a widac ze sam jezdzi na descie i jest rowniez pizda bo na silke nie chodzi kurwa, TEPE KURWY WAS WYCHOWALY

Anonimowy pisze...

jp - jebać prg

marekk pisze...

hahahahahahahaha JP na 100% jesteście żałośni.

Anonimowy pisze...

ja chodze na siłke

tomoos pisze...

kiedy ustawka z anonimowymi hejterami ??

nie dam wam cioty tak wypisywac o prg..
prg to ludzie z zajawka bawia sie tym co robia...bez spinki...
a wy hejterzy wyzywanie klniecie obrazacie ich rodziny....
co problemy macie w domu i tu chcecie pokazac ze jednak was mama nie bije?
tempe kurwy wychowaly prg? jak by wasze matki dowiedzialy sie ze prent marek usz i cala reszta sa ich dziecmi skakaly by z radosci pojeby

kozak=ja pisze...

ee no ja sie moge z tobą ustawić, tylko ostrzegam, jak bedziesz nieprzytomny to ja po karetke dzwonić nie bede, tak wiec jak już to przyjdz z mamą albo siostrą czy cos

kozak=ja pisze...

hmm watpie zeby moja mama wolała mieć takiego syna prenta-lamusa, ale skoro tak piszesz no to zapewne masz racje, ty lepiej znasz moja mame

Anonimowy pisze...

pierdole was PRG

Anonimowy pisze...

ahahaha. Nie chcecie rozwiazywac tego - nie rozwiazujcie i miejcie wyjebane. Zalosna spina gowniarzy przed komputerami.
Siłownia jest ok !

PRG